Reklamy
Gorące wiadomości
Błędne informacje na konferencji prasowej Związku Browarów
Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych zwraca uwagę na fakt, że w trakcie konferencji prasowej Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie, która odbyła się 11 lutego 2009 r. w Warszawie, podano błędne informacje. Organizatorzy konferencji, powołując się w jednym z materiałów konferencyjnych na badania CBOS 2008, popełnili błąd. Napisano mianowicie, że 63% badanych wyraża dezaprobatę dla całkowitego zakazu reklamy napojów alkoholowych. Tymczasem jest wręcz przeciwnie. Na pytanie o opinię w sprawie wprowadzenia całkowitego zakazu reklamowania napojów alkoholowych w mediach i na ulicznych plakatach 63% badanych poparło takie rozwiązanie.
Opublikowano: 2009-04-14
Źródło: PARPA
Zobacz więcej wiadomości
Żaden Czytelnik nie napisał jeszcze swojego komentarza. Napisz swój komentarz